Головна    Новини    Фотогалерея    Відео    Контакти   
  ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    Джерела інформації для дистанційного навчання
  Електронні бібліотеки
  ЗНО-2021
  Навчальні матеріали для педагогів
  Навчальні матеріали для учнів
  Про нас
    Державні закупівлі
    Історія
    Напрямки роботи
  ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
    Діяльність в умовах карантину(COVID-19)
    Оголошення
  Навчальна діяльність
    Наукова діяльність
    Міжнародні проекти
    Науково-дослідна робота
  Виховна робота
    Система виховної роботи
      Національно-патріотичне виховання
    "СОКІЛ"("ДЖУРА")
    Правове виховання
    Протидія булінгу
  Досягнення колективу
    Досягнення членів педколективу
    Робота з обдарованими учнями
  Культура і спорт
  Абітурієнтам
    Професії
      Професійні конкурси
      Співпробітництво та профорієнтаційна робота
    Вимоги по професіях
    Умови вступу
    Документи для вступу
    Медичні документи
    Питання для співбесіди
  Курсова підготовка
  Учням
    Правила
  Робота з батькам
  Як нас знайти

Перелік електронних сервісів для організації дистанційного навчання
рекомендованих МОН України

Moodle - потужна система, за допомогою якої можна створити повноцінне навчальне середовище онлайн-формату. Працювати з нею можуть викладачі, адміністратори та учні. Корисна і при організації дистанційного навчання. Доступна безкоштовно;

Google Клас (GoogleClassroom) - безкоштовний сервіс, який прискорює обмін інформацією між учасниками освітнього процесу. Ця система об’єднала найпопулярніші можливості Google: пошту, документи, сховище даних, календар;

Google Презентації (GooglePresentations) - додаток, який дозволяє працювати з файлами на пристроях з операційною системою Android. У такий спосіб можна створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ іншим користувачам, додавати коментарі та відповідати на них, додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст. Частково з додатком можна працювати без підключення до мережі Інтернет;

iLearn - це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальними онлайн- курсами, тестами та вебінарами;

Kahoot! - сервіс, який дозволяє генерувати тести і проходити їх в ігровій формі. На заняттях може стати інструментом для перевірки знань. Використовувати можна прямо у браузері;

Edmodo - освітній сайт, що побудований як усічена соціальна мережа за типом Facebook. Дозволяє оперативно спілкуватися викладачам та здобувачам освіти;

LearningApps.org - сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи;

Stepik - безкоштовна освітня платформа та конструктор відкритих онлайн-курсів та уроків;

OnlineTestPad - онлайн конструктор тестів, опитувань, кросвордів.

Месенджери Skype, Viber, WhatsApp, Zoom - для організації спілкування учасників освітнього процесу в режимі реального часу;

Linoit - віртуальна дошка (полотно), на якій можна закріплювати спеціальні стікери з інформаційними замітками, зображеннями, відео та документами);

Padlet - універсальна онлайн-дошка (онлайн-стіна) яку легко застосовувати в освітньому процесі);

Тгеllо - онлайн-програма, що допоможе організувати продуктивну командну роботу учнів. Наприклад, створення проекту чи підготовку до предметного турніру);

Plickers - додаток, який дозволяє організувати тестування за допомогою карток з QR-кодом та швидко отримати результати.

До уваги учасників навчального процесу!

Адміністрація училища з метою самопідготовки, самоконтролю

рекомендує користуватися в навчальному процесі наступними джерелами:

МЕДІАТЕКА ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ + СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ ТА СТУДЕНТІВ:  http:/ /NMCBOOK.COM.UA

Самопідготовка, самоконтроль, а також підготовка до першої зустрічі випускників з роботодавцями у відкритому доступі :  https://smcae.com

Електронний інтерактивний інформаційно-презентаційний ДОВІДНИК ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ:  http://NMCBOOK.COM.UA

Електронний посібник   ФІЗКОЛОЇДНА ХІМІЯ http://192.162.132.48:555/elektr%20pidr/veterynarnamed/Фізколоїдна%20хімя%20(Електрорнний%20посібник)/Фізколоїдна%20хімя%20(Електрорнний%20посібник)/Golovna/Golovna.htm

 

Шановні колеги! У зв’язку із організацією дистанційного навчання майбутніх кваліфікованих фахівців у закладах професійної та фахової передвищої освіти Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України пропонує електронні освітні ресурси:

Для педагогічних працівників

Підготовка педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів до дистанційного навчання кваліфікованих робітників / [О. В. Базелюк, А. А. Каленський, С. Г. Кравець та ін.]. – Київ : ІПТО НАПН України, 2017. – 76 с.  http://lib.iitta.gov.ua/709886/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC_%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86_%D0%86%D0%9F%D0%A2%D0%9E_2.pdf

Технології дистанційного професійного навчання. Методичний посібник / [О. В. Базелюк, О. М. Спірін, Л. М. Петренко, А. А. Каленський та ін.]. – Житомир: «Полісся», 2018. – 160 с.; http://lib.iitta.gov.ua/713159/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84.%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87..pdf

Для учнів

Організація і техніка обслуговування (для учнів ПТНЗ галузі ресторанного господарства) : навч. посіб. / С. Г. Кравець, Н. П. Камінська, О. Г. Оліферчук, за наук. ред. С. Г. Кравець – Київ : Інститут ПТО НАПН України, 2015. – 202 сhttps://ivet.edu.ua/repozytarii/baza-mahisterskykh-robit/item/645-navchalnyi-posibnyk-orhanizatsiia-i-tekhnika-obsluhovuvannia-dlia-uchniv-ptnz-haluzi-restorannoho-hospodarstva

 Дистанційні курси в Системі дистанційного навчання Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (СДН ІПТО НАПН України) https://e-learning.org.ua

 Доступ до курсів слухачі отримають після реєстрації в СДН ІПТО НАПН України https://e-learning.org.ua та самореєстрації на обраний курс.

Культура екологічної безпеки https://e-learning.org.ua/course/view.php?id=52

Екоорієнтовані педагогічні технології розвитку культури безпеки професійної діяльності https://e-learning.org.ua/course/view.php?id=50#section-1